úterý 24. února 2015

Hi darlings


„Je zhola zbytečné se ptát, má-li život smysl či ne. Má takový smysl, jaký mu dáme.“

Zdravím všechny nadšené čtenáře. Tímto Vás chci uvítat na mé stránce. 

Jistě to všichni znáte. Vy všichni, kteří tak rádi píšete a sdělujete světu své myšlenky. Myšlenky, co formulujete tolika různými způsoby, jako jsou například vaše vlastní výtvory v podobě povídek, či příběhů. Znáte ten pocit, kdy jen píšete a píšete, a nic jiného vás už nezajímá. Ten úžasný pocit, který vás naplňuje. Do hlavy se jen hrnou myšlenky. Po každém tak hojném období však nastane zvrat a nenapadne vás vůbec, ale vůbec nic. A pak se stane očekávané. Opustíte svou zálibu s nadějí, že vás to znova vcucne. 

Bohužel, mohu říct, že se mi stalo totéž. A nejen jednou. Poslední rok nebyl můj nejlepší. Vždy jsem se tolikrát snažila začít znova psát, ale marně. Pokaždé z toho sešlo. Myslím ale, že nejsem jediná s tímto problémem. Proto také doufám, že zasloužím poslední šanci začít, jelikož je to jedna z mála věci, které mě dokáží opravdu zaujmout. Nemá cenu oprašovat staré záležitosti, které se nedaří obnovit. Z toho důvodu tady nepřikládám svůj starý web. Možná, to je také důvod, že jsem se rozhodla svou stránku přestěhovat zde. Doufám v nový začátek, který se mi snad povede. Prosím o trochu trpělivosti se mnou, ale věřím, že vás nezklamu, jelikož mé vyhlídky jsou opravdu velké. V dnešní době je těžké čtenáře zaujmout. Proto daný výtvor či dílo musí být výborné. Nad rámec očekávání všech. Miluji psaní a miluji číst cizí výtvory. Je to pro mne velmi inspirující. Proto bych ráda také zavítala na váš blog. 
Vím, že to zde zatím nevypadá dobře, ale nebojte, teprve to rozjíždím. Proto vás chci informovat o věcech, na které se můžete na mé stránce těšit. Ano, opravdu, jak jistě většina z vás, miluji vůni knih. Ten nádherný pocit, když otevřete novou knihu a přičichnete si. Dává to pocit štěstí, ale také nedočkavosti, jak moc vás kniha vtáhne, nebo jaký v ní zrovna nastane zvrat. Tím pádem se s vámi ráda podělím s mými oblíbenými knihami a trochu vás navnadím malou recenzí. Jak jsem se již zmínila dříve, mou zálibou je psaní. A to nejen o sobě. Ráda píši příběhy. O vše možném, o postavách, jak existujících, tak naprosto nových. Jsem otevřená vašim nápadům. Snad vás příběh vždy zaujme a budete kritičtí, ať mohu opravit své chyby. Jakožto všichni se rádi zdokonalujeme, abychom dosáhli svého vysněného cíle.


To je zatím vše k obecným informacím, jak to zde bude probíhat.

Žádné komentáře:

Okomentovat